2 mar 2011

SAINT-PAUL-DE-VENCE

SAINT-PAUL-DE-VENCE to moja ulubiona średniowieczna wioska obwarowana wysokimi murami i położona na wzgórzu niedaleko Vence. 
Na północ roztacza się z niej widok na Alpy Nadmorskie, a patrząc na południe zobaczymy Morze Śródziemne.


Miasteczko oczarowało mnie od pierwszego wejrzenia urokliwymi wąskimi uliczkami wypełnionymi maleńkimi sklepikami, wszechobecnymi galeriami sztuki i malarskimi atelier. Wydaje się niekiedy, że St Paul oddycha zapachem terpentyny i farby olejnej - dla mnie to najpiękniejszy zapach na świecie, nic na to nie poradzę, tak mam i już. Poza tym ludzie tutaj mają tak niebywałe wyczucie piękna, że wystrój całego miasteczka jest jak jedna wielka wystawa artystyczna, nawet kot wygrzewający się na parapecie jest tutaj modelem artysty...
Zresztą zobaczcie sami:







































































Przepraszam za dużą ilość zdjęć, ale nie mogłam się powstrzymać ;)
Dziękuję wszystkim, którzy oglądnęli do końca!








6 komentarzy:

  1. Nádherná místa,tam bych rád žil.Prohlédnul jsem jen rychle,vrátím se k Vašemu blogu večer.Tyto obrázky potěší a dokážu se do nich vžít.Pěkný den a dobré ráno přeje Petr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie:))To moja tęsknota..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. your blog is gorgeous!! ahh i need to get to france again. very inspiring! so happy to follow you.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i wcale nie nudne, byłam tam przed dwoma tygodniami i podzielam Twój zachwyt! Też zrobiłam wiele ujęć, a niektóre zupełnie takie same jak Twoje... Cieszę się, że do Ciebie trafiłam, chętnie poczytam więcej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia bajka za własnie sie tam wybieram 30 km wiec war

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący reportarz widać , że osoba która to pisze posiada nie tylko wiedzę ale również wrażliwość na piękno i sztukę. Wielbicielka Vincenta van Gogha

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...